Фирми - участници
-
Müller Martini
Müller Martini е световен лидер в разработването, производството и продажбите на системи за довършителни процеси за полиграфията. Нашата цел е да отговаряме винаги на високите изисквания на клиентите и да им предлагаме иновативни и съобразени с тенденциите на пазара продукти и услуги.
Като пионер в полиграфическата индустрия Müller Martini е синоним на производител и доставчик на системи за довършителни процеси от най-високо качество. Концернът е международно, независимо фамилно предприятие, следващо тенденциите на пазара още от основаването си през 1946 година. Високо автоматизираните машини на Мüller Martini използват най-модерните технологии. В комбинация с интелигентна свързаност и прегледен работен процес те разкриват най-силните си предимства. Под стратегията за развитие Finishing 4.0 ние предлагаме иновативни решения в довършителните процеси на дигиталния и офсетовия печат.
-
Дишков Трейдинг
Фирма Дишков Трейдинг предлага машини и консумативи за полиграфията на редица наложили се производители и е дългогодишен партньор и представител на швейцарският концерн Müller Martini. Освен машини за полиграфията, Дишков Трейдинг предлага и консумативи за книговезкото производство като термолепила и PUR, книговезка тел и книговезки конци.
-
CBN - Pannoff, Stoytcheff & Co.
Независима анализаторска агенция с 28-годишен опит в анализ на бизнеса, над 100 кампании по директен мейлинг и изградени и доставени на клиенти над 200 B2B бази данни - http://blog.cbn-bulgaria.com
-
Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (партньор на конференцията)
Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) е институция към Министерство на икономиката на Република България, която изпълнява политиката на правителството относно развитието и интернационализацията на малкия и среден бизнес в страната.
Сред основните дейности на ИАНМСП са създаването и развитието на програми и проекти, които насочват предприятията към технологичен прогрес, експанзия към нови пазари и повишаване на тяхната конкурентоспособност спрямо най-високите световни стандарти.
Агенцията се грижи за организацията на бизнес форуми в страната и чужбина, организацията на българското представяне на едни от най-престижните изложения и панаири в света и информационното обслужване на българските МСП относно проектите и програмите за развитие, от които могат да се възползват. Сред тях са програмата на Национален иновационен фонд, който развива научноизследователската и развойната дейност за повишаване конкурентоспособността на предприятията, както и двата проекта за ваучерни схеми: „Ваучерна схема за предоставяне на услуги за информационни и комуникационни технологии (ИКТ услуги) на микро, малки и средни предприятия (МСП)“, както и “Ваучерна схема за предоставяне на услуги за емитиране на ценни книжа на малки и средни предприятия”.
Повече за Агенцията и нейната дейност ще откриете на официалния сайт: https://www.sme.government.bg/?page_id=86 -
Съюз на печатарската индустрия в България (партньор на конференцията)
Съюзът на печатарската индустрия в България (СПИБ) е регистриран официално на 22.10.2002 г. Той е неправителствена, доброволческа организация от фирми, работещи на територията на България в сферата на печатарската индустрия и бранш с полиграфически продукти, и не е бизнес ориентиран.
Съюзът се стреми да допринесе за развитието на печатарската индустрия, стимулирайки напредъка и бранша като цяло. СПИБ е подкрепян от Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България, на които е корпоративен член.
Съюзът на печатарската индустрия в България включва над 120 известни и проспериращи компании, реализиращи високи и средни резултати в бизнеса, осигуряващи работа на повече от 9 000 човека и с оборот, възлизащ на над 600 млн. лв. -
Принт енд Пъблишинг ООД (организатор на конференцията)
Принт енд Пъблишинг ООД е българска компания, предлагаща на бизнеса комплексно обслужване в областта на издателска дейност, дизайн, реклама, уеб и връзки с обществеността.
• Издателска дейност
Издава специализираното списание „Полиграфия®” с раздел ProPACK®.
- сп. „Полиграфия”
Основано 1949 година. Орган на Съюза на печатарската индустрия в България. Научно-техническо списание за техника, технология, организация и управление на редакционно-издателския процес и печатното производство.
- сп. ProPack
Основано 2007 година. Специализирано списание за опаковане. Проектиране и дизайн на всякакъв вид опаковки, опаковъчни машини и технологии, печат на опаковки и етикети, материали и консумативи за опаковъчния бранш.
• Рекламна дейност
- Дизайн: графичен дизайн, уеб дизайн, предпечат, печатна продукция, изграждане на корпоративна визия;
- Творчески решения и концепции: разработване и реализация на рекламни стратегии, интернет и печатна продукция, интегрирани решения, копирайт;
- Медия и връзки с обществеността: медия планиране и планиране на бюджет, организиране на пресконференции и събития, цялостна организация и провеждане на кампании, мониторинг и анализ на ефективността на кампании.